top of page

סגירת קירור לוואנים ומסחריות קטנות


בעלי וואנים וטנדרים רבים עוסקים בהובלה של מזון או תרופות שיש להעביר אותם בתנאי קירור אופטימליים על פי הוראות היצרן. זו הסיבה שבעלי הרכבים האלו מעוניינים להתקין ארגז קירור שיתאים לצורך היום יומי שלהם.


דגשים לנושא סגירת קירור לוואנים


כדי לשמור על הטמפרטורה יש צורך בביצוע סגירת קירור לוואנים ומסחריות קטנות ויש להקפיד על כמה נושאים שהם אקוטיים:


· ארגז קירור שכולל דופן עבה שהיא מבודדת.

· חיזוקי מתכת בפאנלים.

· ציפוי חיצוני מפיברגלס או פוליאוריטן.

· ארגז שהוא עמיד לתנאי מזג האוויר הן בקיץ והן בחורף.

· ארגז מעוצב שגודלו וגם נראותו יותאמו באופן מושלם למידות של הטנדר, הוואן או כל רכב מסחרי אחר.

· ארגז שהוא קשיח.

· התאמה של גודל הארגז לצורך של בעל העסק על פי תדירות ההובלה שלו בקירור והקיבולת הנחוצה לו.

· ביצוע סגירת קירור לוואנים ומסחריות קטנות מחומרי גלם בטיב מעולה המותאמים למטרה זו.

· התקנה של מערכת בקרת אקלים מתקדמת כדי שרמת הטמפרטורה תישמר לאורך כל זמן הנסיעה וכך יישמר כיאות כל המזון, התרופות, או פריטים אחרים שנמצאים בהובלה לעיתים לאורך שעות רבות.


בחירה של ארגז קירור עבור מסחריות קטנות


קיים מבחר של כמה ארגזי קירור והדרך המומלצת היא להיעזר במומחים של אדלמן תעשיות לגבי בחירת הדגם הנכון ביותר לכל לקוח. בהתאם לסוג הרכב הקיים לאותו בעל עסק, סוג הסחורות שהוא מוביל, רמת הטמפרטורה הנחוצה לו עבור קירור או הקפאה, תדירות הנסיעה ועוד, יוכל הנציג להציע לו את המתקן המתאים ביותר.


לאחר קבלת הצעת המחיר, יתואם לכל לקוח מועד התקנה על פי ההעדפות שלו. צוותי ההתקנה הם מנוסים מאד כיוון שהם עוסקים בתחום זה שנים רבות וההתקנה מתבצעת באופן מדויק על פי הכללים כדי שהמוצר הסופי יהיה תואם להוראות של התקן הישראלי.


אופציה של סגירת קירור לרכבי הובלה


מי שיש ברשותו טנדר ומעוניין להפוך אותו לטנדר סגור, יכול לבחור בארגז רגיל או סגירת קירור לוואנים ומסחריות קטנות, על פי סוג ההובלה שהוא מבצע מעת לעת.


אתם מוזמנים ליצור קשר עם אחד הנציגים המיומנים של אדלמן תעשיות חברת התקנת דפנות הרמה הידראוליות כדי לגבש חשיבה משותפת על אחת האופציות המובילות של סגירת קירור לוואנים ומסחריות קטנות. המגמה היא למצוא את הדגם האולטימטיבי לכל מטרה וזאת בהתאם לסוג הרכב, כמו טנדר, וואן או כל רכב מסחרי אחר כדי שישמש אתכם לאורך שנים רבות.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

bottom of page