top of page

ארגז קירור למשאית

ארגז קירור למשאית מאפשר העברת מוצרי מזון המחייבים קירור או הקפאה. כדי לעמוד בתווי תקן, על הארגז להיות בעל מסוגלות לאיטום, ובעל יכולת לשמור על הטמפרטורה המתאימה לפי הגדרות שמחייב תו התקן לאורכה של הנסיעה.


השיקול העיקרי בעת רכישת ארגז קירור למשאית. הוא אם הוא עומד בתווי תקן, ואם הוא מספיק יעיל כדי לשמור על התכולה בטמפרטורה מתאימה עד ליעד. באדלמן תעשיות אנו מקפידים לא רק על תכונות הבסיס האלה, אלא מספקים מוצרים באיכות גבוהה, שימשיכו לתפקד כראוי לאורך שנים יחד עם שירות מקצועי.


הפרמטרים לקביעת טיבם של ארגז קירורי


· בידוד - מידת הבידוד של החומרים מהם עשוי הארגז היא בעלת חשיבות עליונה. קרובה אחריה היא מידת הבידוד של חומרי האיטום; האם כל חיבור ודלת אכן נסגרים ומספקים איטום מלא של הארגז כראוי. רצפת הארגז מבודדת וחזקה בצורה מספקת. ואיכותן של שכבות האיטום החיצוניות המונעות גם כניסת אבק וחומרים הנישאים ברוח, ומספקות הגנה מפני קרני השמש, לכלוך ומים.

· נוחות תפעול וגישה - הארגז קל לתפעול, כדי למנוע בזבוז זמן במהלך ההעברה. כמו כן, תפעול נוח של דלתות הארגז ונוחות הגישה אליהן ודרכן. דלתות קשות לתפעול או שלא ממוקמות כראוי, יובילו לכך שהארגז יישאר פתוח זמן רב יותר, והטמפרטורה בתוך הארגז תעלה.

· מנוע – קיים מנוע נפרד שהוא המתאים למטרת הארגז, וכן כי המנוע עצמו איכותי וחזק מספיק כדי לשמור על טווחי הטמפרטורה הנחוצים גם בעת הוצאת מוצרים מהארגז.


איכות של ארגזי קירור למשאיות


באדלמן תעשיות, אנו עובדים עם מוצרי גלם מהאיכות הגבוהה ביותר, כדי להבטיח שכל רכיב מותאם היטב לתפקידו ולדרישות שלכם. המומחים שלנו יתאימו עבורכם ארגז קירור למשאית שיעמוד בכל דרישות תווי התקן, וכן בתנאי העבודה הייחודיים שלכם. אנשי הצוות שלנו הם בעלי ניסיון וידע נרחב בתחום והם ישמחו לגבש אתכם חשיבה נכונה כדי לבחור את הארגז שהוא המתאים ביותר לצרכים היום יומיים שלכם.


אין תחליף לתחושת הרוגע והבטחון בידיעה שווידאתם שאתם רוכשים ארגז קירור למשאית שהוא איכותי ואמין, גם מותאם במדויק לצרכים שלכם; כולל חישובי משקל, אווירודינמיות, זמני משלוח ועוד.


דברו אתנו ואחד הנציגים של אדלמן תעשיות חברת התקנת דפנות הרמה הידראוליות, יעביר לכם הצעת מחיר הוגנת עבור הדגם הנכון ביותר לעבודה שלכם. לאחר אישור ההזמנה יבצעו הצוותים שלנו את עבודת ההתקנה במועד הנוח לכם כדי שתוכלו ליהנות מהמוצר בעל האיכויות המעולות.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

bottom of page