top of page

ארגז קירור לטנדרים

התחום של שינוע מטענים הזקוקים לבקרת טמפרטורה הוא תחום צומח המתפתח מאוד בשנים האחרונות. יש כללים ברורים מאוד ומדויקים שעל פיהם חייבים לנהוג, כאשר מבקשים לשנע מטען אשר זקוק לבקרת טמפרטורה בעת שינועו.


דגשים חשובים בעת קניית ארגז קירור לטנדרים


יש כמה תנאים אשר יבטיחו לנו קנייה בטוחה, מקצועית וזאת לאור טיבו של ארגז הקירור ושמירתו לאורך זמן. ארגזי קירור לטנדרים הם מוצר המיוצר בתהליך ייחודי תוך ביצוע בקרת איכות קפדנית ביותר כדי להבטיח שכול ארגז קירור יימסר ללקוח במצב מושלם.


ארגז קירור לטנדרים של אדלמן תעשיות מיוצר על פי תו התקן הישראלי ולכן מדובר בארגז שהוא עמיד ובעלת יכולת של פעילות לאורך שנים.


כאשר מדובר בשינוע מטען באמצעות טנדר בעל ארגז קירור, הצוותים המומחים יתקינו זאת באופן הנכון ביותר כך שיהיה מותאם באופן מושלם להובלת מטענים הזקוקים לבקרת טמפרטורה. לאחר ההתקנה בפועל מתבצעת בדיקה מקיפה כדי לוודא שההתקנה בוצעה כראוי והנהג יכול לצאת לדרכו ולהוביל מטענים מקוררים או קפואים ללא חשש לפגיעה בהם.


ארגז קירור לטנדר צריך להיות אטום באופן הרמטי, כדי שיוכל לשמור על הטמפרטורה הרצויה ועל כן חשוב לשים לב שהוא שלם, ללא פגעים וננעל בקלות.


נוחות פריקה וטעינה של ארגז קירור לטנדרים


נדבך נוסף וחשוב לאיכותו של ארגז קירור לטנדרים יהיה טיבם היוצא דופן של חומרי הבידוד שמהם בנוי ארגז הקירור וזאת באופן תואם במדויק להנחיות של תו התקן.


חשוב לוודא כי ארגז הקירור יהיה בעל נגישות נוחה לעבודה ולתפעול מיטבי. לדוגמה כדאי לשים לב למיקומן של דלתות הארגז ולוודא שהן מאפשרות עבודה יעילה וכך הן לא תשארנה פתוחות לאורך זמן בעת העמסת הסחורה או בעת הפריקה שלה. זאת כיוון שמצב זה עלול לגרום לאיבוד אנרגיה ולהעלאת הטמפרטורה בתוך הארגז, דבר שעלול לסכן את טריותו של המוצר.


לכול ארגז קירור יש מנוע משלו וכדי להבטיח את עבודתו של ארגז הקירור באופן יעיל לאורך זמן, וכדי לשמור על טווח טמפרטורה קבועה בעת העמסת ופריקת המטען, מותקן בו מנוע התואם את הצורך הטכני בסינרגיה מיטבית.


קנייתו של ארגז קירור לטנדרים מצריכה בחירה קפדנית ואחראית. אתם מוזמנים לאדלמן תעשיות כדי להתייעץ עם עובדים מקצועיים שהם בעל ניסיון רב וידע נרחב. הם יכולים לסייע לכם כדי לבחור מתוך האופציות של ארגז קירור לטנדרים את הדגם המתאים ביותר לצורך העסקי שלכם.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

bottom of page