top of page

דופן אחורית למסחרית

רכבים מסחריים בגדלים שונים, משנעים בכל יום כמויות גדולות של סחורות בארגזים, שקים וצורות נוספות של אריזות. כיוון שחלק גדול מהאריזות הן כבדות, מחפשים הנהגים דרכים להקל על הסחיבה הן בעת הפריקה והן בעת הטעינה.

דופן הידראולית לאיווקו דיילי , דופן הרמה למרצדס ספרינטר , דופן לרנו מאסטר , דופן הידראולית לפיאט דוקאטו , פורד טרנזיט ועוד..



התקנה של פתרון העמסה

אחד הפתרונות היעילים ביותר הוא התקנה של דופן אחורית למסחרית. מדובר במשטח הבנוי בשיפוע ולכן נוח לעלות עליו עם עגלה שבתוכה נמצא הארגז ולנוע בהמשכיות עם העגלה ישירות לתוך החלק המיועד להעמסה ברכב. זוהי אופציה נוחה ביותר ולכן נהגים רבים מזמינים התקנה של משטח זה אשר מתחבר לשלדה ולחלק האחורי של הרכב המסחרי, בין שתי הדלתות שנפתחות ימינה ושמאלה.


בעת הזמנת המשטח המיוצר בחברת אדלמן מתקני הרמה, מקפידים לבצע מדידה מדויקת ולהתאים אותו לרוחב של המכונית, במרווח בין שתי הדלתות. כך אפשר יהיה לפתוח את דופן אחורית למסחרית בקלות וכך גם לקפל אותה בסיום הפעולות של ההעמסה או הפריקה. לאחר הקיפול, אפשר לסגור ולנעול את הדלתות האחוריות בקלות כיוון שלמשטח המקופל יש מקום המיועד לו בתוך הרכב ולכן הוא לא מפריע לפעולת הנעילה.


דופן אחורית למסחרית ורכבי טנדר


נושא חשוב נוסף הוא העומס המירבי שמסוגלת הרמפה לסחוב. בהתאם לסוג של המשטח, מקבל הנהג הדרכה לגבי המשקל הכללי המרבי בכל פעם. הוא חייב לשמור על העברת משקל נמוך מכך כדי לא לפגום בתקינותו של המשטח ובאפשרויות ההעמסה שלו בהמשך.


כאשר יש לנהג ארגזים רבים, אשר חלק מהם כבדים, הוא מעביר אותם אחד, אחד ולא את כל הארגזים יחד וזאת מתוך חשיבה לטווח הארוך.


פעולות הידראוליות


דופן אחורית למסחרית פועלת באמצעות מערכת הידראולית חדשנית אשר על פי הצורך פותחת את המשטח ומניחה אותו באופן משופע בין הקרקע לבין פתח הכניסה של הרכב המסחרי, או לחלופין מרימה את המשטח מקפלת אותו ומעבירה אותו למקום האחסון הקבוע שלו בתוך הרכב.


מדובר במערכת מתוחכמת של חברת אדלמן אשר פועלת ביעילות רבה ברכבים מסחריים של יצרנים שונים ובכמה מידות נפח של הרכבים הללו.


אם יש לכם רכב מסחרי ואתם מרגישים שאתם סוחבים בכל יום משקל כבד של ציוד, הפתרון האידאלי הוא להזמין דופן אחורית למסחרית על פי המידות של הרכב שלכם. לאחר ההתקנה, תוכלו להעלות ולהוריד משאות באמצעות הרמפה וכך יהיה לכם הרבה יותר קל ביום יום, כאשר אתם מגיעים לפרוק סחורה אצל לקוחות או להעמיס ציוד במפעל.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:



bottom of page