top of page

במות הרמה קטנות מחיר

קיימים סוגים שונים של במות הרמה ולכל דגם יש מטרה אחרת. הבמות הללו מסייעות מאד לצוותים העובדים בתחומים של בנייה, שיפוץ, לוגיסטיקה, ניקיון, אחזקה ועוד. יש עסקים שזקוקים לאופציה של במות הרמה מעת לעת ויש עסקים אחרים שזקוקים לכך באופן קבוע. בהתאם לכך העסקים שוכרים או רוכשים ציוד מתוחכם זה מתוך ההיצע של אדלמן תעשיות.


עלויות של השכרת ציוד


במת הרמה מחיר נקבע על פי גודלה של הבמה והגובה שאליה היא מסוגלת להגיע בעת ההרמה של הזרוע. עלויות ההשכרה מוצעות ללקוחות לפי ימים, שבוע או חודש של השכרה ובהתאם לכך כל לקוח עורך את תחשיב הכדאיות על פי הצורך שלו.


דוגמאות לעלויות במות הרמה קטנות











במות הרמה קטנות


לכל אחת מהאפשרויות של במת הרמה מחיר יש ייעוד אחר. יש במות אשר נוחות מאד לעובד או לשני עובדים שעומדים על המשטח התחתון שהוא רחב וכך הם מבצעים עבודת תחזוקה שונות כמו ניקיון של ויטרינות בבניינים רבי קומות, עבודות תחזוקה כמו איטום של קירות חיצוניים, במקום להציב פיגומים בכל היקפו וגובהו של המבנה.


אופציה נוספת היא זרוע שבקצה שלה קיים סל יציב, העובד עומד בתוך הסל ובדרך זו הוא מסדר סחורות במחסנים או במרלוג"ים גדולים שיש בהם מידוף בגובה רב.


במת הרמה מחיר הכוללות זרוע הרמה פרקית מסוגלות לעמוד במקומות שהם לא יציבים או לא מפולסים כמו באתרי בנייה והעובדים מסוגלים לבצע פעולות שונות בגובה. זרוע מסוג זה קיימת באורכים שונים והארוכה ביותר היא כ – 43 מטר.


קיימות גם במות הרמה קונות עם משטח שיש אפשרות להרחיב אותו על פי הצורך, יש בהן מעקות מתקפלים לנוחות מקסימלית והם מתאימים לעבודה בתוך מבנים וגם מחוצה להם.


תוכלו לפנות לצוות המומחים של אדלמן תעשיות מתקני הרמה ולקבל ייעוץ והכוונה בכל מה שקשור באמצעי השינוע בכל גובה.


במת הרמה קטנה של אדלמן תעשיות היא אחד האמצעים הנוחים ביותר ביום יום לצורך ביצוע פעולות שונות הקשורות להובלה ולשינוע. זו הסיבה שאפשר לראות בדרכים כמות עצומה של רכבים מסחריים של יצרני רכב שונים שהוסיפו לרכב שלהם גם רמפת הרמה לשימוש שוטף.


פתרונות גובה


כאשר יש לבצע העמסה על טנדר, וואן או רכב מסחרי שכולם קטנים יותר ממשאית, אפשר לרכוש במת הרמה קטנה מחיר. קיימים כמה דגמים של פריט זה והעלות שלו נמדדת על פי גודלו. ברוב המקרים המשטח עבור רכבים מסחריים הוא בגדלים שונים על מידות הרוחב של רכב זה. מידות הרוחב של הטנדרים ושל רכבי הוואן הם צרים יותר מהרכבים הגדולים יותר כמו משאיות.


שימושים שונים ברמפות


במת הרמה קטנה מחיר נקבע על פי גודלה של הבמה ועל פי האורך של הזרוע שלה או שיטת ההגבהה. בהתאם לצורך של כל חברה ולתחום העיסוק שלה, מחליטים מנהליה אם לרכוש במת הרמה קטנה מחיר או לחלופין במה גדולה. יצרני הרכבים מיידעים את המידות המדויקות של כל מרחב ברכב ספציפי ובהתאם לכך אפשר להזמין במת הרמה מחיר. כל רמפה מסוגלת להרים כמות ספציפית של משקל והנהג מודע למסוגלות זו ובהתאם לכך מנתב את צרכי הפריקה וההעמסה שלו.


התקנה של רמפה


הצוותים המומחים של אדלמן תעשיות עוסקים בעבודות התקנה של הרמפות ביום יום ולכן יש להם מיומנות רבה בכך. לכל רכב הם מחברים באופן מוקפד את במת הרמה קטנה מחיר באמצעות חיבורים מאסיביים כך שקיימת סבירות גבוהה שהם לא יתפרקו וישרתו את הלקוח לאורך שנים רבות. הפעולות הללו מתבצעות באמצעות מחברים ייעודיים למטרה זו.


בתום עבודת ההתקנה מתבצעות בדיקות שונות כדי לוודא שפעולות ההעמסה במשקלים השונים יוכלו להתבצע ללא כל בעיה ורק בתום פעולות בקרת האיכות, הנהג יכול לקבל את הרכב שלו ולבצע פעולות פריקה והעמסה ככל הנדרש.


ייעוץ והכוונה


בנושא של במת הרמה קטנה מחיר יש הרבה מאד פרמטרים שמסייעים בחשיבה אם לרכוש במה ואם כן מהו הדגם המתאים ביותר. אם יש לכם התלבטויות תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם ואחד המומחים של אדלמן תעשיות ישוחח אתכם ויסביר לכם את ההבדלים בין הדגמים השונים, היתרונות והחסרונות לכל מטרה.


לאחר ההכוונה המקצועית יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל החלטה ולבצע את ההזמנה, וכך תוכלו ליהנות מהמוצר המעולה לאורך זמן.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:



bottom of page