top of page

במות הרמה למכירה

קיימים כמה וכמה סוגים של במות הרמה למכירה וזאת בהתאמה לסוג הרכבים שאליהם תחובר הרמפה.



היתרון של שיטת השינוע באמצעות רמפות


בעבר כל מי שרצה להוביל סחורות, הובלת תכולה של דירה ופריטים אחרים, סחב את הכול על כתפיו או על גבו ולא אחת יצר לעצמו בעיות בריאותיות. לכן בשנים האחרונות התופעה הזו הצטמצמה באופן משמעותי וכעת העובדים מניחים את הפריטים השונים על עגלות מתאימות, צרות או רחבות ונכנסים עם העגלה לתוך המשאית או לרכב הובלה אחר.


הרמפה היא משטח מאסיבי ביותר אשר צמודה לרכב באופן מקופל ובמידת הצורך פותחים אותה. נהג המשאית מרים אותה באמצעות מערכת הידראולית לגובה שהוא זהה למידות המשאית וכך אפשר לרדת ולעלות בקלילות ובנוחות מקסימלית ולבצע את הפעולות הנדרשות.


שיטה זו יוצרת עבודה יעילה ומהירה ולכן כל פעולות השינוע וההרמה מסתיימות תוך פרק זמן קצר יחסית והנהג ממשיך ליעד הבא ומבצע פעולות דומות.


רכבים עם רמפות הרמה


במות הרמה למכירה של אדלמן תעשיות ממוקמות ברכבים מסחריים, רכבים מסוג וואן, טנדרים פתוחים או סגורים ומשאיות. הדרך המומלצת לבעלי הרכבים היא להזמין את המשטחים הללו בהתאם למידות הנדרשות של הרכב שלהם. יש להקפיד על הרוחב הנכון, על האורך של כל רמפה וזאת על פי הצורך הספציפי של כל רכב ולמטרות השינוע שלו.


התקנה של משטחים מגשרים


המשטחים המגשרים הם בגובה זהה לרכב ולכן קל מאד לפעול באמצעותם בעת הרמה של סחורות ולאחר מכן סידור שלהן בתוך הרכב, או לחלופין פריקה של סחורות בחלק הקרוב לעגלה וכך העברה מהירה של הארגזים למקום המיועד עבורם.


רכישה או השכרה של רמפות הרמה


בעלי עסקים קטנים וגדולים מתלבטים אם לרכוש רמפות הרמה למכירה. התשובה היא רטורית מכיוון ההבדל בעבודה היום יומית כשקיימת רמפה ברכבים המסחריים השונים מקלה באופן משמעותי ביותר על העבודה השוטפת ורק לאחר ההתקנה הנהגים מבינים את ההבדל המהותי ואת החיסכון המשמעותי שזה יוצר בעבודתם הפיזית.


זו הסיבה שנהגים רבים שרואים את הפרקטיות של מוצר זה ברכבים של הקולגות שלהם, מזדרזים להזמין וכך מעניקים לעצמם חיים הרבה יורת נוחים.


אם אתם מעוניינים לראות במות הרמה למכירה אתם מוזמנים לשוחח אתנו, או להגיע למתחם התצוגה שלנו. כך תוכלו לקבל מהעובדים המיומנים של אדלמן תעשיות את מלוא המידע וההכוונה כדי להזמין את הדגם שיהיה הנכון ביותר לעבודה השוטפת שלכם.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

bottom of page