top of page

מרכב קירור לוואנים

מרכב קירור הוא כלי עזר חשוב ובלתי נפרד המשמש לצורכי שינוע מטענים הזקוקים לסביבת טמפרטורה ספציפית הכוללת תנאי קירור, או תנאי הקפאה. מרכב קירור מאפשר שינוע והובלה של ציוד וסחורות בטמפרטורה מבוקרת אשר מותאמת לצורכי המטען המשונע ושומרת על ניודו הבטוח.

מרכב קירור למטרות שינוע שונות

במקרים שבהם מדובר בשינוע של רכיבים אלקטרוניים רגישים, סחורות כמו תרופות, או סחורות מתעשיות המזון חייבים לבצע את תהליך השינוע תוך הקפדה יתרה על תנאי הקירור הנדרשים לשם העברתו הבטוחה תוך ביצוע פעולות בקרה וכל זאת בהתאם לחוק שנקבע לגבי הובלות בקירור.

בשנים האחרונות אפשר לראות כי מייצרים מרכבי קירור לוואנים אשר כוללים מגוון גדול מאוד של ארגזי קירור אשר מיוצרים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת תוך שימוש בחומרי גלם בטיב מעולה. בזכות הקידמה מייצרים ארגזי קירור בעלי רמת איכות גבוהה ביותר של חוזק עמידות ומשקל קל.

חשיבותו של מרכב קירור לוואנים

בכול הקשור לשינוע פריטים רגישים הזקוקים לבקרת טמפרטורה בעת העברתם אין מקום לפשרות. אמינותו ובטיחותו של הרכב ושל מרכב קירור לוואנים הם חשובים והכרחיים ביותר. כול תקלה במרכב זה עלולה לגרום נזק רב למטען המשונע עד כדי הצורך להשמיד אותו לאור מסוכנות של אכילת מוצרים שהופשרו כמו דגים או בשר.

בחירה של מרכב קירור לכל רכב

קניית מרכב קירור לוואנים צריכה להיעשות תוך חשיבה רבה והתאמה לצרכים המדויקים של כל לקוח על פי סוגי ההובלות אם מדובר בנסיעות קצרות או ארוכות, על פי סוג המזון או התרופות ופרמטרים מקצועיים נוספים.

כל מרכב הוא בעל יכולת נעילה הרמטית וכך כל הקירור על פי הטמפרטורה שנקבעה, נשמר בתוך המרכב. מתקינים בו מערכת קירור מתקדמת אשר שומרת על פיזור הקור באופן אחיד בכל החלל ומעבר לכך קיימת יחידת בקרה אשר מתריעה על כל סטייה ברמת הטמפרטורה וזאת כדי למנוע נזקים שעלולים במקרים מסוימים גם להיות בלתי הפיכים. לאור הרגישות הרבה מבצעים אנשי המקצוע בדיקה מקיפה של מערך הקירור מעת לעת.

הדרך הנכונה היא להיות בקשר עם המומחים של אדלמן תעשיות כדי לבצע איתם חשיבה משותפת על מרכב קירור לוואנים שיהיה המתאים ביותר לצורך הספציפי שלכם לפי גודלו של הרכב והנפח הנדרש עבור הקיבולת ברוב הנסיעות. כך תוכלו לקבל מענה מקצועי ומקיף לכול שאלותיכם ובהתאם לכך תזמינו את האופציה של מרכב קירור לוואנים המושלם עבורכם.


בנוסף, מוזמנים להתרשם ממגוון המוצרים שלנו:

bottom of page